Wednesday, October 20, 2010

TO NIENA SHAIFULL

What else i can say. U got your own way. Sangat sakit bila dapat tahu yang 'anak'nya menipu si 'ibu'. How come? Apa guna si 'ibu' berbuih mulut menasihati tika 'anak'nya meminta untuk nasihati. Kamu akan rasa sangat dissapointed. Well, since mulut kamu sudah pandai 'berasap' sekarang, saya nk tengok kamu 'berasap' depan saya. Saya cabar kamu! Yes! i really mean it! Dengan Kamu punya blog! saya sungguh rasa terharu kerana begitu banyak penghargaan tapi masih wondering apakah ganjaran disebalik penghargaan itu? Yes! saya sudah dapat hadiahnya! Dan saya juga tertanya-tanya, kenapa kamu yang harus ter'ove'r touching? bukannya saya? Rasa bersalah bukan? Kenapa perlu rasa bersalah sedangkan memang itu niat kamu? memang itu keinginan kamu? Tiada langsung niat ingin menyibuk dalam life kamu. tapi kamu tipu saya. tidak jujur! dusta! Kamu semacam teruk dan semakin teruk! dan jika kamu hayati entry saya ini. Saya nak kamu tunaikan janji kamu! Mana video saya!


* ternyata saya lemah berhadapan dengan besties saya.
* IMYDM

No comments: