Friday, December 31, 2010

2011

Salam.
Selamat Tahun Baru. its count down time. Hanya tinggal beberapa jam kita akan melangkah ke tahun baru.
Ye tahun baru.
Memang desperate gila bagi aku untuk tinggalkan tahun lama ni.
Dan memang nervous sungguh untuk hidup di tahun baru.
Sebab di tahun lama terlalu banyak yang tidak wajar.
Juga di tahun baru aku akan melangkah ke next fasa yang baru dalam kehidupan. Yang sememangnya digeruni juga dinantikan oleh kaum hawa. Oh!

Minggu pertama Tahun 2011 | 9 Januari 2011 | 4hb Safar 1432H | Ahad

Aku akan diakad nikahkan. Sudah bermula nick baru aku PUAN. Tika itu aku tidak lagi single and available. So please jangan ada yang tetibe call ckp member lame yang dh gile lame lost contact sebab bila ak tengok gamba memang mampus aku xkenal la kan! Bodoh. Ok. Lupakan itu.

Terima kasih kepada people yang banyak bagi aku nasihat sebelum aku melangkah ke alam berumahtangga. InsyaAllah jika diizinkan Tuhan aku akan gunakan segala kekuatan ingatan yang aku ada untuk mengingati segala nasihat-nasihat anda. :) Memang harus. Sebab nasihat anda sangat berharga!
Banyak yang bakal berubah selepas ini. Oh lupa! Kepada yang cuba menghancurkan Alhamdulillah. Saya dah berjaya. Im proud with myself. Coz im totally DONE with it.

Sebok mengira detik ke tahun baru. Tak lupa. Hari ini. 31 December 2010. 25hb Muharam 1432H. Hanya tinggal 9 hari untuk diakadkan, 16 hari majlis resepsi perempuan dan 23 hari untuk majlis resepsi lelaki. Memang bulan Januari 2011 aku conquer habis-habisan. ahahaha.

Picture? Pic your own. Tonight.


Notes :
Each of my entry got notes. Today notes are 'kawin pon still can rock'in what!'

2 comments:

bed : said...

please, tukar nama bapak i ok. samat ye.ohh, btw, happy new year. dah tak moh nenangis :p

ayuCherry said...

ahaha. sory. i igt dh tuka. rase cam dh tukar hari tu. eh! selamat tahun baru. xnangis dah. cume tersentap je. :p