Wednesday, February 2, 2011

Puan.

Puan.
Betul. Saya dah kahwin. ahahah.

Alhamdulillah. Saya dah kahwin dan sekarang saya mampu menepis segala apa umpatan di luar. Syukur.
Padanlah. Mereka kata kahwin ni best sebenarnya. eheh. Memang best. Terasa matlamat hidup didunia makin jelas.
Saya isteri muda. Juga bakal menjadi ibu muda. Selalunya orang kata muda ni perangai macam budak hingusan. tapi dengan yakin saya tidak. ahaha. Sebab ada orang tua yang lebih berhingus-hingusan. yucks!

Astagfirullahhala'azim.

Eh tapi betul. Saya dah kahwin. ahaha. Ni la 1st entry saya selepas berkahwin hari tuh.
So,
Thank you for those yang luangkan masa datang wedding saya hari tuh, presents and yang wish birthday pon xlupa. Yela. Wedding + birthday = all in one. Really appriciate. Perkakas rumah saya hampir lengkap dapat dari hadiah kawan-kawan semua. Cuma garam gula je kena beli sendiri. Dapur masak, oven tip top. ahaha. Blender je! Sapa maw kasi?? ahahahah.
Thank you juga pada sesiapa yang memberi kerjasama dalam hidup lama saya tapi terutamanya thank you yang lebih untuk people yang banyak membantu dalam persiapan saya kedunia baru.


Note :
Gambar kahwin saya akan diuploadkan nanti.

No comments: