Thursday, March 14, 2013

( . )

Memang salah satu tempat untuk menjadi perantaraan perasaan kita tentang dengan yang nyata mahupun dusta. Selain bersyukur aku boleh speak loud kat sini dengan tanpa niat untuk mengaibkan sesiapa tapi bagi yang terasa alhmdulillah and i'm sorry for that. Aku tak kejam. Betul. Cuma keadaan membuatkan kadang-kadang aku nampak kejam. Macam mana nih? ahah.

Tahun nih, kira-kira sebulan lebih yang lepas yakni pada 9 Januari 2011, aku dah 2 tahun berumahtangga dengan usia yang muda ok. Alhamdulillah. Dalam 2 tahun nih aku dikurniakan seorang anak lelaki yang cukup hensem macam bapaknya dan comel macam ibunya. Alhamdulillah. 

 2010 something kot

 Dah kahwin

Dah preggy! 

Baby dah lahir!

Aku hargai sesiapa yang pernah ada dalam hidup aku dan yang paling penting aku akan paling menghargai sesiapa yang ada dalam hidup aku sekarang walau kau pengutip sampah sekali pun. Ok makcik. i sayang u. Kerja u mulia. Tak semua manusia sanggup buat.

Sekarang, aku tengah membiasakan diri dari segenap sudut untuk diri membiasakan untuk 20 30 tahun akan datang. Moga Allah memanjangkan umur juga jodoh ku yang satu ini. Ameen. Walau kerja aku tak seberapa. Apa yang ada aku bersyukur. Aku memang sibuk. Dulu langkah aku kecil molek. Tapi kini langkah aku besar gajah. Aku sibuk. Tapi aku perlu bersyukur sebab aku sibuk bukan untuk calang-calang kesibukkan. Mulia di mata Tuhan! Ameen! Selalunya aku akan nampak sakai. Takpa! Janji anak aku hensem.

Setiap hari adalah hari penting untuk aku. Fullstop.

Notes :
Muhasabah la diri wahai.. Apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Yang penting i feel so in love with si anak n bapaknya. Alhamdulillah.

No comments: