Tuesday, March 8, 2011

Dumb friends

Macam bodohkan? Nasib la aku pregnant. Kalo tak aku dah sembur bebanyak dah. Tapi macam tuh la hakikat dunia. Kekadang tu terlampau banyak sandiwara. Kenapa macam susah sangat nak 'be yourself syaitan?' Apa je yang aku merepek? Biasalah. Lumrah kehidupan orang kata. Btw, haip! i know u're still following myblog! ahahah! damn stupid! Let say, kalau dendam sampai mati. Aman tak dunia? Memang tak la kan! Aku kejar kau sampai lubang kubur cacing. Tapi tak nak la. Aku nak hidup yang tenang. Tanpa boleh disemakkan oleh orang macam you all. Yang makin lama makin plastik! Yes! Plastik! Memang tak sabar nak tunggu pengakhiran benda nih. So excited! Benar. Untuk orang melayu beragama islam macam aku. Sabar itu separuh daripada iman. Ko aku tak tahu la. Statement aku tak dela berani mati sangat. Berani mati hanya tuk 'sapa yang makan cili terasa la pedasnya!' chill! Tak payah nak semak sangat.

Notes :
Tunggu dan lihat sampai mati.

2 comments: