Monday, March 28, 2011

Mood

Hari ni mood berlagak-lagak okies! I know it will be okies! Come on ayu. Biasalah ko dah buat tanggung sendiri. ahaha. Tak siapa suruh kau bersuara lantang dalam meeting samapikan Big Boss pon kena.'Nasib la kan. Korang yang ,melambatkan kerja aku. Siapa suruh' Sekarang. 'dia' pun tak berani nak paggil kau dan explain serahan job tu. :) At last! i've made it. So lepas ni, jangan senang-senang nak pandang rendah pada orang. Especially me! Thank you. Dan warning to myofficemate jangan nak pijak kepala saya ye.

Perihal lain,
Dah lebih 2 tahun juga usia Myvi. Baru semalam tukar tayar. Itu pun sebab dah kritikal sampai nampak benang tayar tu dah. Thank God. Nasib nampak. Kalau tak mesti tertunda lagi nak tukar tayar. eheh. Nak budget punya pasal ingat nak tukar 2 tayar depan je tapi Aso tu pandai plak bodek. 'Lu tukar 4x4 saya bagi 4 latus. tayar baru ma!' Memang murah tak hingat la. Actually 4x4 dah botak tapi 2 tayar depan memang paling tenat. huhu. So tukar la 4x4. Btw, 4 latus tuh sekali standard sportrim Myvi macam aku punya. Memandangkan aku punya dah terkopak so bantai la 
4 latus tayar baru sekali sportrim tu. Sekali belek punya belek break pad aku dari dulu memang tak pernah di cek. ahahah. Oh break pad. Ko dah haus rupanya. Mahu yang baru. Plus la lagi 1 latus 3 puluh. Plus la 2 puluh untuk balancing. Total RM 5,50.00. Unfortunetly, cash ditangan hanya ada 5 latus je. So bagi kata dua ngan Aso. 'Maw tukar break pad boleh. Tapi wa ada cash 5 latus saja' ahahah. so Aso kata 'Boleh la boleh. Kautim!' yeeha. So dapat diskaun 5 puluh linggit. Murah tak? Murah la tu bro. Rm 5,00.00 = tayar baru + standard sportrim Myvi + break pad kiri dan kanan. Kan2??

Notes :
Bulan lebih berjimat cermat. ahahah

No comments: