Friday, May 6, 2011

Annoying.

Suddenly, dalam lift tadi ada pegawai tegur.

Pegawai : Ha ayu! awak dah isi borang ke belum?
Me : What? !^&*()*&^$#^* Borang mende?
Pegawai : Borang la. Awak dah cukup umur ke belum? nanti ambil borang kat saya. Saya ada lebih. Wajib mengundi tuh.
Me : Mengundi? Sory bos. Saya tak nak mengundi. Saya tak suka mengundi. Eventhough saya dah cukup umur pon saya tak nak. Sebab saya benci politik. (oh hai! jujurnya. dan Dia pandang macam nak makan) *pintu lift terbuka dan berlalu pergi langsung tak menoleh kat pegawai tu. :)

Btw, guys! Memang semua rakyat ada hak untuk mengundi. Tapi kena paham konsep mengundi tuh ye. Bukan secara paksa. Repeat! Bukan secara paksa!!!! Dan xperlulah si pegawai berlalu pergi dengan muka yang nak pandang serong. 'Ko mengundi tuh pun belum tentu yang ko undi adalah mereka yang berada di pihak yang betul-betul tulus dan telus ingin menolong rakyat!' Jangan berbual dengan saya mengenai politik. Sebab saya bukan orang politik. dan ingat Undi itu rahsia. ;p

Notes :
Thinking of what im going to cook tonight. Main menu Sutun. Sutun????

No comments: