Tuesday, November 29, 2011

Thinking hardly.

Think hardly. What had happened to you lately. Worry. Yes. Even tak diperlukan. Tapi masih punya rasa simpati sesama manusia. Kau tak kenal aku. Aku bukan si perobek hati kawan. Aku bukan si kawan yang pendusta. Kau yang tak betul. Berprasangka yang bodoh. Bodoh! Kau la perosak segalanya. Bodoh! Kau tak tahu betapa dalam cinta hati aku untuk kau. Dengan itu, aku tetap hati untuk diam pada sesiapa. Aku bahagia dengan hidup berkeluarga fasa-2 sekarang. Aku tak perlu pada sesiapa. Aku hanya dia dan sayang. Bagusnya kalau kau begitu. Kau memang betul buat aku mengeluh. Tak kisah la siapa  buang siapa. Hati-hati kawan. Aku sentiasa tahu apa yang berlaku. Jaga-jaga.

Notes :
Walau aku terasa bodoh dan malu keluarkan entry nih tapi at least aku puas. Pergi mam nak cakap apa.

1 comment:

nerve said...

kawan,
kadang sudah tak peduli,
bukan semua mereka peduli,
keluh kesah menangis bukan lagi bukti,
kawan atau sahabat sejati,
semua adalah janji janji duniawi,
tiba masa untuk berlari,
tiba sampai akannya mati,
harap ruh menjadi pemerhati,
siapa yang peduli pada jasad kita nanti,
dia lah dia lah yang hakiki,
boleh dilabel sahabat yang sejati..

-puisi sejati-
sang nerve tapa