Wednesday, January 18, 2012

Akan datang

Apa akan jadi dimasa akan datang? Memang sukar diramal. tapi yang pasti, segalanya sudah tertulis untuk kita. Kalau nanti tidak lagi bernyawa, tolong ingati setiap detik adanya aku, tolong kamu pimpin zuriatku. Sesungguhnya ajal dan maut telah ditentukan Allah s.w.t. Alhamdulillah. aku bahagia dengan aku sekarang. Keluarga, teman, dan pastinya anak serta suami. Syukur ya Allah. Ya Allah Kau bimbinglah aku. Tunjukkan aku jalan yang lurus.Ya Allah Kau kurniakan lah kecerdasan akal fikiran dan tubuh badan pada anak aku...lindungi la beliau dari perkara yang tidak diingini. Ya Allah jadikanlah beliau seorang anak yg soleh, taat kepada Mu n kedua ibubapanya. Semoga hidupnya disengani ramai orang keran ketinggian ilmu dan akhlaknya. Dan jadikanlah aku seorg ibu yang penuh tanggungjawab dan berikanlah aku kerahmatan dalam mendidik dan membesarkn anak aku ini..Sesungguhnya aku amat menyayangi beliau...inilah nikmat menjadi seorang ibu...Ya Allah Besarnya Nikmat serta Kurniaan mu.. Amin.

No comments: